راه اندازی پویش «من یک مبلغ حجابم»

پویش «من یک مبلغ حجابم» به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی انجمن عفاف و حجاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

پویش من یک مبلغ حجابم

به گزارش روابط عمومی، خانم مریم فتحی اصل در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، به راه اندازی پویش «من یک مبلغ حجابم» اشاره کرد و اظهار داشت: این پویش از سوی انجمن عفاف و حجاب زیر نظر اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا می شود.

دبیر انجمن عفاف و حجاب با بیان اینکه این انجمن در راستای فرهنگسازی عفاف و حجاب در جامعه راه اندازی شده است، گفت: این انجمن در صدد است تا با ارائه طرحی جامع بتوانند با انجام فعالیت‌های مختلف و اثرگذار، گامی در نهادینه کردن امو فرهنگسازی عفاف و حجاب در میان بانوان بردارند.

فتحی تصریح کرد: بانوان طلبه پرچم داران سبک زندگی اسلامی هستند و با ورود به عرصه تحصیل علوم دینی و  معارف اسلامی، سعی در عملیاتی نمودن مفاهیم و معیارهای دینی در زندگی خود و ترویج آن در اجتماع را دارند.

وی تأکید کرد: یکی از مولفه ها و معیارهای سبک زندگی اسلامی، امر عفاف و حجاب است که بانوان طلبه بر مبنای رسالت خود، مروجان اصلی این امر هستند.

دبیر انجمن عفاف و حجاب با اشاره به راه اندازی پویش «من یک مبلغ حجابم»، بیان داشت: در این پویش به دنبال شناسایی طلاب دغدغه‌مند در تمامی عرصه‌های عفاف و حجاب هستیم تا با رصد و مستندسازی فعالیت‌های این عرصه به تشکیل بانک محتوایی و به اشتراک‌گذاری آن به عنوان تجربه نگاری دست یابیم.

فتحی در پایان گفت: بانوان طلبه می‌توانند تا پایان تیر، تولیدات خود را در قالب پادکست، کلیپ یا نماهنگ، متن ادبی، عکس نوشته، مصاحبه و یا فایل صوتی به شناسه کاربری @Fathiasl و یا @movahedipur در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

در صورت ضرورت شماره تماس ۳۲۱۱۲۵۹۳ پاسخگوی سوالات مبلغان عفاف و حجاب است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر