تشریح برنامه‌های تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) در دهه فجر

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های مبلغان در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت.

دهه فجر

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برنامه‌های اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر ۱۴۰۰ با شعار «مبلغان انقلابی، یاوران مهدوی» برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: فراخوان تبلیغ مجازی با موضوع «مبلغان انقلابی، یاوران مهدوی» از ۱۰ بهمن در سراسر کشور آغاز شده و مبلغان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

بهرامی افزود: در این ایام گردهمایی مجازی مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام با موضوع «بررسی «نقش مبلغان دینی در انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهیافت‌های فرهنگی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری پویش «پای انقلاب ایستاده ایم» از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه بانوان مبلغ است که مبلغان می‌توانند با ارسال حداقل یک سخنرانی و یا یک منبر انقلابی در این پویش شرکت کنند.

‌ مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به ساماندهی اعزام گروه‌های تبلیغی در محلات استان قم و کشور، گفت: در این ایام اعزام مبلغان دانش آموزی به مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بهرامی خاطرنشان کرد: قبل از اعزام به منظور دانش افزایی مبلغان، دوره‌های مختلف توانمندسازی و دانش افزایی با موضوعات «نقش ولایت‌مداری در پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر بیانیه گام دوم» و «نقش مهدویت در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران» برگزار شد.

وی تصریح کرد: همزمان با حلول ماه رجب و ایام الله دهه فجر، دوره اعتقادی امامت آغاز می‌شود، همچنین دوره‌های تخصصی فرق و ادیان با گرایش مسیحیت، دوره تخصصی مهدویت و دوره تخصصی «نظام اعتقادی اسلام» به زبان انگلیسی ویژه مبلغان زباندان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: محتوای تبلیغی مبلغان به مناسبت ماه رجب و دهه فجر در دو کانال محتوای تبلیغی مبلغان (عمومی) به نشانی https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra و کانال محتوای تبلیغی مبلغان دانش‌آموزی (تخصصی) به نشانی https://eitaa.com/mohtavayedaneshamoziyeshamim ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر