همزمان با عصر روز عید سعید غدیر؛

کاروان پیاده روی «غدیر تا ظهور» در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود

کاروان غدیر تا ظهور 1

کاروان پیاده روی بزرگ «غدیر تا ظهور» با شعار «ایمان به غدیر، امید به ظهور» عصر روز عید سعید غدیر در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برپایی کاروان پیاده روی بزرگ «غدیر تا ظهور» عصر روز عید سعید غدیر در بلوار پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم خبر داد.

حجت الاسلام ذاکری رئیس ستاد دهه امامت و ولایت استان قم در جلسه این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و مجموعه‌های دخیل در برپایی کاروان پیاده روی برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت تعظیم این عید بزرگ خواستار هماهنگی و نقش آفرینی پررنگ همه دستگاه‌ها برای برگزاری این جشن و مراسم باشکوه پیاده‌روی در این روز شد.

حجت الاسلام میرزا محمدی نیز با اشاره به پیش قدم بودن شهر مقدس قم در ایجاد اجتماع و جشن‌های غدیری، سابقه این کاروان در شهر مقدس قم را چند ساله و مورد عنایت مراجع دانست و خواستار هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها در برپایی بهتر کاروان غدیر تا ظهور نسبت به سالهای گذشته شد.

حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران نیز گزارشی از تشکیل کمیته اجرایی و فعالیت کارگروه‌ها و اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

شعار محوری امسال کاروان پیاده روی «غدیر تا ظهور» با عنوان «ایمان به غدیر، امید به ظهور» تعیین شده است.

نمایندگان استانداری، شهرداری، سپاه، راهور و اجتماعات مهدوی در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و نسبت به هماهنگی برپایی موکب‌ها در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص)، فضاسازی شهری و تلاش کارگروه‌های مختلف برای شکل دهی و هماهنگی امور کاروان پیاده روی تاکید کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر